fbpx

Új-Medicina Imolával online tanfolyam – 1. Modul tematika

Az 1. modul teljes ideje alatt az új-medicinára jellemző sajátos nézőpontból – a szövetek csíralemez származása szerint – részletesen tárgyaljuk a szervi elváltozások törvényszerű folyamatait (megbetegedéseket), azok sajátosságait.

Ezzel együtt nemcsak az általános iskolában szerzett anatómiai, biológiai alapismereteinket frissítjük fel, hanem a testet felépítő szervrendszerek és az azokat alkotó szervek biológiai funkciójára is figyelmet fordítunk. Megismerkedünk a szervek sajátos feladatával és “küldetésével”. Ennek a kibővített ismeretnek a birtokában lépünk tovább az egyes szervek és azok különböző szöveteinek az elváltozását kiváltó, “logikus” biológiai konfliktus típusok megismerésében.

A képzés alatt több száz félelmetesnek és értelmetlennek megítélt betegség kerül a felszínre, melyeket bio-logikusan újraértelmezünk.
Ebben a megértésekkel teli folyamatban jelentős tehermentesítést, átalakítást hajtunk végre a saját mentális és érzelmi terünkben.

Az 5 biológiai természettörvény (1. alkalom)

    • Az 5 biológiai természettörvény megismerése a mindennapi életből és az állatvilágból merített példákon keresztül.
    • A betegségek lelki okai és a testi tünetei közötti összefüggések megismerése
    • A rák újraértelmezése: miért ne féljünk a daganatoktól és általában a “rák”-tól?
    • A Biologika Szerv Atlasz bemutatása: hogy a betegségek feltárása számodra is egyszerűbbé válhasson.

A belső csíralemez származású szövetek (2-3. alkalom)

    • A belső csíralemez származású szövetek elváltozásai és az ide tartozó fő biológiai konfliktus (ún. ”falat”-konfliktus és “falat mozgatási”-konfliktus)
    • Az agytörzs által vezérelt belső csíralemez származású szövetekre vonatkozó törvényszerűségek bemutatása a mindennapi életből és az állatvilágból merített példákon keresztül.
      Megismerkedünk a test különböző részén (szervében) elhelyezkedő belső csíralemez származású szövetek (mirigyszövetek) elváltozásainak lelki okaival és tüneteivel. Az olyan ismert betegségek vizsgálata, értelmezése és újraértelmezése az új-medicina törvényei alapján, mint például a: szájpenész, mandulagyulladás, pajzsmirigy túl- és alulműködés, gyomorrontás, gyomordaganat, májdaganat, hasnyálmirigy daganat, emésztési zavarok, vékony-és vastagbélgyulladás, candida fertőzés, Crohn betegség, tej- és lisztérzékenység, vakbélgyulladás, colitis ulcerosa, tüdőrák, TBC, húgyhólyaggyulladás, veseelégtelenség, veseleállás, test-vizesedés, vesekő, prosztatarák, méhnyálkahártya megvastagodás, méhdaganat, zöld-hályog, gennyes középfül gyulladás stb.
    • A középagy által vezérelt belső csíralemez származású szövetekre (simaizom szövetek) vonatkozó törvényszerűségek bemutatása.
      Megismerkedünk a gyomor, a belek, a méh, a szív és a vérerek falában működő simaizom szövetének a sajátos elváltozásaival (miómák).

A középső csíralemez származású szövetek (4. alkalom)
A kisagy által vezérelt szövetek

    • A középső csíralemez származású szövetek elváltozásai és az ide tartozó fő biológiai konfliktusok (ún.”sérülés félelmi”-konfliktus és “gondozási-aggódási” konfliktus valamint az ún. “önértékelés-letörési” konfliktusok)
    • A kisagy által vezérelt középső csíralemez származású szövetekre vonatkozó törvényszerűségek bemutatása a mindennapi életből merített példákon keresztül. Az ide tartozó betegségek és az azokat előidéző ún. “sérülés félelmi” és “gondozási-aggódási” biológiai konfliktusok megismerése.
    • Megértjük az olyan gyakori betegségek kialakulását mint: a melanoma, bőrrák, akne, lábgombásodás, övsömör, hashártya gyulladás, mellhártya gyulladás, agyhártya gyulladás, tejmirigy daganat, szemölcs, tyúkszem.

Középső csíralemez származású szövetek (5-6-7. alkalom)
A nagyagy velőállomány által vezérelt szövetek

    • A nagyagy velőállomány által vezérelt középső csíralemez származású szövetekre (kötőszövetek) vonatkozó törvényszerűségek bemutatása a mindennapi életből merített példákon keresztül. Ehhez a témakörhöz tartozó gyakori betegségek és az azokat előidéző ún. “önértékelés-letörési” biológiai konfliktusok megismerése.
    • Megértjük többek között a furunkulus, ínhüvelygyulladás, reuma, porckopás, lumbágó, csontritkulás, elmeszesedés, vérszegénység, fogszuvasodás, leukémia, szívroham, aritmia, visszér, nyirokrák, vérzékenység, inkontinencia, petefészek ciszta, heredaganat, veserák, magas vérnyomás, hiperaktivitás kialakulását.

A külső csíralemez származású szövetek (8. alkalom)
A nagyagy kéregállomány 1. rész

    • A külső csíralemez származású szövetek (laphámszövetek) elváltozásai és az ide tartozó fő biológiai konfliktusok (ún. “elválasztási, elhatárolódási” konfliktus)
    • A nagyagy kéregállomány által vezérelt külső csíralemez származású szövetekre vonatkozó törvényszerűségek bemutatása a mindennapi életből és az állatvilágból merített példákon keresztül. Az ide tartozó betegségek, melyekkel megismerkedünk: fog túlérzékenység, fogínyvérzés, vírusos szájfertőzés, torokgyulladás, influenza, allergiák, herpesz, ekcéma, mumpsz, reflux, szem kötőhártya gyulladás, tejvezeték gyulladás, hüvely érzékenység.

A nagyagy kéregállomány 2. rész (9. alkalom)

    • A nagyagy kéregállomány által vezérelt ún. speciális válaszreakcióval járó értelmes biológiai különprogramok megismerése, mint a bénulások, érzéketlenségek, a csonthártya “reumás” fájdalma, fülcsengés, szédülés, éleslátás-csökkenés, látászavarok.

A nagyagy kéregállomány 3. rész (10. alkalom)

    • A nagyagy kéregállomány által vezérelt azon értelmes biológiai különprogramok megismerése, melyek esetében meghatározó az egyén neme és pillanatnyi hormonális állapota. Ebben a témakörben érthetjük meg a pajzsmirigy hirtelen megnagyobbodását, illetve az alulműködés egyik lehetséges okát. A pánikrohamot, és a cukorbetegséget (alacsony és magas vércukorszintet)tárgyaljuk részletesen.

A nagyagy kéregállomány 4. rész (11. alkalom)

    • A nagyagy kéregállomány által vezérelt legizgalmasabb biológiai különprogramokkal ismerkedünk meg, melyek a szöveti szintű elváltozásokon túl, hormonális kibillenéssel és hangulatváltozásokkal is járnak.
    • Ebben a témakörben foglalkozunk a tipikusan nőies és férfias konfliktusokkal.
    • Megérthetjük az olyan közismert betegségeket mint: alsó és felső légúti betegségek, tüdőgyulladás, szívkoszorúér-véna-szűkület, tüdőembólia, szívinfarktus, szívleállás, szívritmuszavarok, méhnyakrák, a gyomorfekély, epehólyag gyulladás, epekő kialakulása, hasnyálmirigy-vezeték gyulladás és az ezzel járó emésztési problémák, vesemedence gyulladás és a vesekőképződés, húgyúti fertőzések, “felfázás”, végbél érzékenység, aranyér.

A nagyagy kéregállomány összefoglaló (12. alkalom)

    • A nagyagy kéregállomány által vezérelt biológiai különprogramok összefoglalója.
    • Az összes eddig megismert szövettípus és a hozzájuk kapcsolódó biológiai konfliktusok összegző táblázatba rendezése és végső magyarázata.
    • Az 5 biológiai természettörvény ismétlése és összehasonlító értékelése az új-medicinás rendszerben.
    • Végső konklúzió az eddig megismert tananyaggal kapcsolatban.

Új-Medicina Imolával online tanfolyam – 2. Modul tematika

Az elmezavarok Új-Medicinás általános vizsgálata és értelmezése (1. alkalom)

    • A viselkedés zavarok és elmezavarok értelmezése az egyed (ember, állat) túlélése és/vagy fajfenntartása szempontjából.

Az agytörzs vezérelte mentális különprogramok (2. alkalom)

    • Az 1. modul idevonatkozó részének rövid összefoglaló ismétlése (az agytörzs által vezérelt belső csíralemez származású szövetek ÉBK lefutása és a kapcsolódó szervek elváltozásai)
    • Az agytörzs által vezérelt mentális különprogramok megismerése (elbutulás, Alzheimer-kor)

A kisagy által vezérelt mentális különprogramok (3. alkalom)

    • Az 1. modul idevonatkozó részének rövid összefoglaló ismétlése (a kisagy által vezérelt középső csíralemez származású szövetek ÉBK lefutása és a kapcsolódó szervek elváltozásai)
    • A kisagy által vezérelt mentális különprogramok sajátosságának megismerése (aszociális viselkedés, szociális érzéketlenség, értékítéleti zavarok)

A nagyagy velőállomány vezérelte mentális különprogramok (4. alkalom)

    • Az 1. modul idevonatkozó részének rövid összefoglaló ismétlése (a nagyagy velőállomány által vezérelt középső csíralemez származású szövetek ÉBK lefutása és a kapcsolódó szervek elváltozásai)
    • A nagyagy velőállomány által vezérelt mentális különprogramok megismerése (megalománia, bizonyítási kényszer, uralkodási és elnyomási kényszer, ambivalencia, nárcizmus, stb.)

A nagyagy kéregállomány vezérelte mentális különprogramok 1. rész (5. alkalom)

    • Az 1. modul idevonatkozó részének rövid összefoglaló ismétlése (a nagyagy kéregállomány által vezérelt külső csíralemez származású szövetek ÉBK lefutása és a kapcsolódó szervek elváltozásai)
    • A nagyagy kéregállomány kéregmezőinek megismerése, és azok sajátos funkciói valamint az ide tartozó elmezavarok általános jellemzői

A nagyagy kéregállomány mentális különprogramok 2. rész (6. alkalom)

    • A nagyagy kéregállomány kéregmezőinek megismerése, és azok sajátos funkciói, valamint az ide tartozó elmezavarok általános jellemzői
    • A frontál-para konstelláció, beszorítottság-para konstelláció és az üldözési-para konstelláció megismerése

A nagyagy kéregállomány mentális különprogramok 3. rész (7. alkalom)

    • Az ún. nemi/birtok zóna konstellációk általános jellemzői
    • Az ún. nemi/birtok zóna konstellációk egyedülálló jellegzetességei, speciális szabályai és különleges mechanizmusai (mérleg szabály; egyén nemén, kezűségén és hormonális állapotán alapuló szabályozási, működési elv)
    • A gége és hörgő asztma, az autista, az agresszív, a mytho, az anorexia, Casanova, nympho, bulémia, a hallókéreg és a posztmortális konstellációk megismerése

A mentális különprogramok összefoglaló (8. alkalom)

    • Az összes agyi rész (agytörzs, kisagy, nagyagy velőállomány és nagyagy kéregállomány) által vezérelt mentális különprogramok ismétlése és tömör összefoglalása
    • Az 1. modul és a 2. modul tananyagának összefésülése, együttes értelmezése
    • Végső konklúzió az eddig megismert tananyaggal kapcsolatban

Új-Medicina Imolával online tanfolyam – 3. Modul tematika

A 3. modul egy a testi elváltozásokon alapuló önismereti munka, mely által kikerekedik az “Élettörténetem a betegségeim alapján” vagy még pontosabban, a lelki konfliktusaim szempontjából megfogalmazva, felszínre kerül a “Lélektörténetem a betegségeim alapján”.

Ennek az új-medicinás önismereti munkának a célja az, hogy a tanfolyami résztvevők feltárhassák és tudatosíthassák a tudattalanul és automatikusan működő Értelmes Biológiai Különprogramjaikat (rövid jelölése: ÉBK), melyek életük folyamán bármikor – születésüktől egészen a jelenig – testi tüneteket, elváltozásokat (betegségeket) okoztak, okoznak.

Mivel ezek a túlélést elősegítő ÉBK-k tudattalanok, (azaz nem tudunk róluk) ezért a különprogramokat elindító biológiai konfliktusok többszintű beazonosításához szükség van elsődlegesen az új-medicinás ismeretre és emellett egy adag elszántságra.

Ez pontosan azt jelenti, hogy először az 1. Modul tananyaga alapján egy-egy testi tünetet (és/vagy pontos diagnózist) közösen logikusan értelmezünk, vizsgálunk meg.

    1. Beazonosítjuk, hogy pontosan a test milyen típusú szövete (vagy szövetei) érintett az elváltozásban (csíralemez származás és agyi vezérlőközpont meghatározása).
    2. Majd az adott típusú szövetre és szervre vonatkozó ÉBK-ra vonatkozó sajátosságokat, törvényszerűségeket felelevenítjük  (a Biologika Szerv Atlaszból, ezzel is gyakorolva a könyv használatát).
    3. Beazonosítjuk azt, hogy az adott testi tünet (diagnózis), a hozzá kapcsolódó ÉBK mely szakaszához tartozik (Konfliktus aktív szakasz vagy Megoldás utáni A, B utószakasz vagy esetleg Epileptokrízis). Tehát, az új-medicinás tananyagból egyértelmű információt kapunk arról, – a tünet (diagnózis) alapján – hogy az ÉBK folyamat éppen hol tart.

Itt kezdődik a második színtű azonosítása az ÉBK-nak, amikor a biológiai konfliktust fogjuk pontosítani, ami elindította a folyamatot. Azt a pontos lelki konfliktust határozzuk meg (mondjuk ki és írjuk le) ami az adott ÉBK-t elindította és aztán a vizsgált tünetet, elváltozást létrehozta.

Megkezdődik a ráhangolódás a beazonosított lelki konfliktusra és ezzel elindítjuk a harmadik színtű azonosítást.

Ez már nem csak mentális és logikus munka, hanem lelki feltáró munka is egyben.

Ezen a mélyebb szinten tudja mindenki megtalálni az ÉBK-t elindító saját lelki megélését, konfliktusát. Visszaemlékezhetnek a résztvevők arra az életeseményre, amely a konfliktusuk “forrása” és pár pillanatra megérezhetik azt a lelki konfliktust is, ami a tananyagból, elméletben már megfogalmazódott.

Ezek a lelki konfliktus tudatosításának pillanatai.

Most már a résztvevők tudnak róla, hogy pontosan milyen megélés van/volt a testi tünetük mögött és tudják, hogy pontosan mi az adott betegségük lelki oka.

Ezen a ponton ér össze az új-medicinás tananyag, az elméleti információ a valós megéléssel, a tanulók saját tapasztalásán alapuló igazsággal. Ez az a mélység, ahol az új-medicina elfogadásra és befogadásra kerülhet. Mindenki lelkében, szívében érezheti meg az Öt biológiai természettörvény valóságtartalmát és erejét. Itt minősülhet át az új-medicinás információ-csomag (ami eddig fejben volt meg) saját tudássá. Hiszen, most már tudják és értik, hogy pontosan mit is jelent az a bizonyos biológiai konfliktus, az a lelki megélés, ami a testi tüneteiket okozta. Itt már jogosan állíthatják a résztvevők, hogy a tananyag ezen részecskéjét már elsajátították.

Minél több testi tünetet tárnak fel, és saját belső megértési folyamatot visznek végig, annál több élményben lehet részük a tanulóknak és annál gazdagabbá, stabilabbá válik az új-medicinás tudásuk. Ez azért nagyon lényeges, mivel minél stabilabb az új-medicinás tudása valakinek, annál természetesebb számára bármilyen testi elváltozás ami a jövőben megjelenhet és annál inkább tudja majd akkor is figyelmét és energiáját a lelki konfliktusok megoldására fordítani.

Ezzel a lelki és szellemi felkészültséggel sokkal üdvösebb egy-egy beazonosított lelki konfliktus mélyebb feltárása és kioldása, hiszen az esetleges testi szintű gyógyulási folyamatok (betegségek) törvényszerű megjelenése már nem lesz sokkoló vagy félelmetes számukra. Így nem okoznak maguknak újabb biológiai konfliktusokat, melyek nehezítenék vagy teljesen megakadályoznák az addigi gyógyulási folyamatot.

Minél nagyobb az új-medicinás tudásból fakadó szeretetteljes értelem és belső nyugalom, annál nagyobb az esélye a komplikációmentes, egyszerű és nagyszerű testi gyógyulásoknak. 🙂

A cél pedig éppen az, hogy az új-medicinás tudással a lelki fejlődésünk minél kíméletesebb, gördülékenyebb formában menjen végbe, és a lelki átalakulással együtt járó testi átalakulások (helyreállítások) folyamata is a lehető legszelídebben, leggyorsabban, legprofibb módon játszódjon le.

A saját testi elváltozásokon alapuló önismereti munka menete és ennek jelentősége (1. alkalom)

    • A tanfolyami résztvevőkkel feltérképezzük az életük folyamán megjelent testi elváltozásaikat (betegségeiket) és elkészítjük saját testtérképüket.
    • Az elkészített testtérképből kiindulva a testi elváltozásokat időrendi sorrend szerint rendezzük.
    • A diagnózisból vagy tünetekből kiindulva pontosítjuk a testi elváltozások mögött húzódó lelki okokat.
    • Utólagosan megértjük, hogy régi és akár jelen betegségeink kapcsán hogyan működtek az Új-Medicina természettörvényei, így begyakorolva az önkonzultációt.
    • Az elkészült testtérkép alapján az elváltozásokat csokorba szedjük és a hagyományos anatómiai, szervrendszerek alapján rendezzük.

A hagyományos anatómiai szervrendszerek új-medicinás értelmezése (a 2. alkalomtól)

Olyan összefoglaló alapismereteket tartalmazó tananyagot kapnak a résztvevők, mely a mindennapi eligazodásukat segíti, egyszerűsíti:

    • a saját testi elváltozásaik feltárásában, értelmezésében,
    • a családon belüli (gyerekek, fiatalok, idősek, háziállatok) testi elváltozások beazonosításában, értelmezésében,
    • a segítői hivatásban, a kliensek testi tüneteinek, diagnózisainak egyszerű, gyors beazonosításában, új-medicinás értelmezésében, ÉBK folyamatának átlátásában és a tünetek mögött meghúzódó biológiai konfliktus pontos meghatározásában.

A légzőrendszeri elváltozások új-medicinás értelmezése (2. alkalom)

Az emésztőrendszeri elváltozások új-medicinás értelmezése (3. alkalom)

A kiválasztórendszeri elváltozások új-medicinás értelmezése (4. alkalom)

A keringési rendszer elváltozásainak új-medicinás értelmezése (5. alkalom)

A mozgásrendszeri elváltozások új-medicinás értelmezése (6. alkalom)

A nemi szervek rendszerének elváltozásai és azok új-medicinás értelmezése (7. alkalom)

Az érzékszervek rendszere és azok új-medicinás értelmezése (8. alkalom)

Élő-online csoportos foglalkozások csütörtökönként (18-20h)

A hétfői elméleti órák témájának gyakorlása történik a csütörtök esti két órában.

Ezek a csütörtöki kiegészítő foglalkozások azért lettek beépítve az alaptanfolyamba, hogy a tanulóknak biztosítva legyen a hétfői elméleti anyag meghallgatásán túl, azaz a passzív részvételén túl, magának az új információknak, a természeti törvényeknek a konkrét használata, azaz az aktív jelenlét és munka.

A tanulók saját kezű írása és rajzolása valamint az új kifejezések beszéd általi használata biztosítja azt, hogy sokkal gyorsabban és hatékonyabban történjen meg az új-medicinás anyag rögzítése, megtanulása.

A weboldalon megtekinthető a 2022-2023-as új alaptanfolyam Órarendje, melyben modulonkénti bontásban láthatóak a hétfői elméleti órák mellé rendelt csütörtöki csoportos foglalkozások.

Nem minden héten van a hétfői tananyaghoz kapcsolt csütörtöki gyakorló alkalom. Mivel vannak olyan tematikák melyek kettő vagy több hétfői tanórán lesznek átvéve, ezért egy-egy tematika lezárását követő csütörtök estén történik meg az adott témának a gyakorlása.

Ezeken az alkalmakon olyan egyszerű feladatokkal és esetpéldákkal foglalkoznak a tanulók, melyek által az újmedicinás információk, a speciális kifejezések, a biológiai törvények, az anatómiai és élettani ismeretek valamint a biológiai konfliktusok fajtái, az érzelmi tartalmak rögzítése zajlik.

Lényegesnek tartom azt, hogy a tananyag megismerésében egyszerű, érthető lépésekkel haladjon minden résztvevő.

Lépésről lépésre történjen meg a stabil és egyben intenzív építkezés mindenki számára, úgy az egyes modulokon belüli tematikák esetében, mint az egymást követő teljes modulok egymásra épülését illetően.

Például az 1. Modul ideje alatt a legfontosabb feladat az lesz, hogy az emberi szervezetet felépítő szövetek alaptípusait ismerjék meg a tanulók valamint azt, hogy ezek a szövetek pontosan hogyan működnek egy Értelmes Biológiai Különprogram (ÉBK) során.

A 2. Modulba beépített csoportos foglalkozások arra hivatottak, hogy a különböző agyterületekben (agytörzs, kisagy, nagyagy velőállomány és kéregállomány) létrejövő konstellációk sajátosságai tudatosodjanak, illetve a speciális viselkedés-és elmezavarokat létrehozó (mögöttes) biológiai konfliktusok felismerése, beazonosítása is egyszerűvé és természetessé váljon.

A 3. Modulban az emberi testet felépítő és működtető anatómiai szervrendszerek új-medicinás megismerésén lesz a fókusz. Ebben az időszakban már az 1. és 2. Modul alaptéziseit szőjük össze a szervrendszerek sajátosságaival. A fő hangsúly azon lesz, hogy begyakorolják a tanulók a szervrendszereket felépítő szövettípusokat és tisztán eligazodjanak az adott szervrendszert érintő ÉBK-k folyamataiban, testi tüneteiben.